Reageren
Reacties
H. Verheul
· 22 april 2012 om 19:30
Heb sinds een week ook een Focus 1.0 driecilinder 100PK versie en herken mij helemaal niet in bovenstaand oordeel mbt de hakerige vijfbak.
Mijn Focus schakeld fantastisch en heerlijk soepel en trefzeker, wellicht exemplarisch dan waarschijnlijk.
In principe is de 100PK variant voldoende; loopt fantastischen superstil, is sterk en soepel;je kan een rotonde en een haakse bocht in zijn drie nemen en voel dan gelijk de turbo inkomen, net een diesel. Ik vind het een genot om in te rijden! Aanrader.
Mijn Focus schakeld fantastisch en heerlijk soepel en trefzeker, wellicht exemplarisch dan waarschijnlijk.
In principe is de 100PK variant voldoende; loopt fantastischen superstil, is sterk en soepel;je kan een rotonde en een haakse bocht in zijn drie nemen en voel dan gelijk de turbo inkomen, net een diesel. Ik vind het een genot om in te rijden! Aanrader.
Arnold van Schepen (redacteur):
Nu wordt de versnellingsbak in de test ook niet expliciet als hakerig benoemd, maar de 125 pk versie met zesbak schakelde duidelijk prettiger. Uw opmerking dat 't exemplarisch is kan kloppen, temeer omdat de 100 pk versie die wij reden nog geen 300 kilometer had gereden. Ewald
· 30 augustus 2012 om 15:50
Zijn er al ervaringen met de 100 pk versie als caravan- of vouwwagentrekker?
2022 - Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale
2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business
2018 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost 182 ST-Line
2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS
2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium
2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium
2013 - Ford Focus Electric Titanium
2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium
2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3
2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium