Klaar voor de strijd
Door het gebalanceerde en sportieve rijgedrag weet de Focus zich te onderscheiden in zijn segment. Het is bewonderenswaardig hoe de Focus veel feedback kan geven van zowel het onderstel als het stuur, zonder dat dit onrustig of bemoeizuchtig aanvoelt. Het rijgedrag in de ST-line is het strakst en de 1.5 liter EcoBoost zouden we absoluut aanraden ten opzichte van de 1.0. Met het frisse uiterlijk en de nieuwste technologieën kan de Focus zelfverzekerd de strijd aangaan in het overvolle C-segment.
- Compleet nieuw en op elk punt verbeterd
- 1.5 liter EcoBoost is een aanrader
- Stuk ruimer dan voorheen
- Anoniem vormgegeven achterzijde
- Veel technische snufjes alleen i.c.m. automaat

Skoda Octavia Kombi 1.5 TSI First Edition

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Business Intro Sport

Kia Ceed Sportswagon 1.4 T-GDi DCT7 ExecutiveLine

Kia ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 GT-Line

Renault Mégane Estate 1.6 dCi 130 GT-Line

Seat Leon Sportstourer 1.5 eTSI DSG-7 FR Launch Edition

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT8 Allure

Seat Leon ST 2.0 TDI X-PERIENCE

Hyundai i30 Wagon 1.4T DCT Premium

Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI Cupra 280

MINI Clubman Cooper D Chili

Skoda Octavia Combi 1.0 TSI 7-DSG Ambition Business

2022 - Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale

2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business

2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS

2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium

2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium

2013 - Ford Focus Electric Titanium

2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium

2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3

2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost

2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium


