Klaar voor de strijd
Door het gebalanceerde en sportieve rijgedrag weet de Focus zich te onderscheiden in zijn segment. Het is bewonderenswaardig hoe de Focus veel feedback kan geven van zowel het onderstel als het stuur, zonder dat dit onrustig of bemoeizuchtig aanvoelt. Het rijgedrag in de ST-line is het strakst en de 1.5 liter EcoBoost zouden we absoluut aanraden ten opzichte van de 1.0. Met het frisse uiterlijk en de nieuwste technologieën kan de Focus zelfverzekerd de strijd aangaan in het overvolle C-segment.
- Compleet nieuw en op elk punt verbeterd
- 1.5 liter EcoBoost is een aanrader
- Stuk ruimer dan voorheen
- Anoniem vormgegeven achterzijde
- Veel technische snufjes alleen i.c.m. automaat
Skoda Octavia Kombi 1.5 TSI First Edition
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Business Intro Sport
Kia Ceed Sportswagon 1.4 T-GDi DCT7 ExecutiveLine
Kia ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 GT-Line
Renault Mégane Estate 1.6 dCi 130 GT-Line
Seat Leon Sportstourer 1.5 eTSI DSG-7 FR Launch Edition
Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT8 Allure
Seat Leon ST 2.0 TDI X-PERIENCE
Hyundai i30 Wagon 1.4T DCT Premium
Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI Cupra 280
MINI Clubman Cooper D Chili
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI 7-DSG Ambition Business
2022 - Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale
2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business
2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS
2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium
2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium
2013 - Ford Focus Electric Titanium
2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium
2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3
2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost
2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium