Audi Q4 e-tron 40 Advanced edition

- 28 december 2021

Massa is kassa!

Het pionieren is voorbij. Het ombouwen van auto's op fossiele brandstof tot een elektrisch exemplaar is niet meer. De platforms die enkel bestemd zijn voor elektrische modellen zijn in volle ontwikkeling. Is jouw automerk onderdeel van een groter concern, dan kan het platform ook nog eens slim worden uitgewisseld tussen de verschillende merken die daar deel van uitmaken. Neem de broeders van Stellantis die al jarenlang flink op ontwikkelingskosten besparen door alles onderling te delen en er zelfs niet vies van zijn daar een externe partner bij te betrekken. Hyundai en Kia weten hetzelfde te presteren, wat resulteert in zeer aantrekkelijke elektrische voertuigen. Over onderling delen kan de Volkswagen Auto Group flink meepraten. De voorbeelden zijn legio. Niet meer dan logisch dat er na een Volkswagen ID.4 en [test1369]Skoda Enyaq[/test] ook Audi flink kan profiteren van dit samenspel. Na topmodellen als de Audi e-tron SUV en Audi e-tron GT wacht ons nu een volumemodel in de vorm van de Audi Q4 e-tron. Want ja, massa is kassa.

204 pk
310 Nm
160 km/h
8,5 s
0,0 (0) l/100km
0 g/km
A
12%
€ 49.350
€ 62.367
€ 624 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Kia Niro EV 64 kWh ExecutiveLine

  • Nissan Ariya 63 kWh 2WD Evolve

  • Mazda CX-60 2.5 E-Skyactiv PHEV AWD Homura

  • Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric Ultimate

  • Kia EV6 77.4 kWh RWD Plus

  • Tesla Model Y Long Range

  • Hyundai IONIQ 5 225 kW AWD Project 45

  • Skoda Enyaq iV 80 First Edition

  • Kia Sorento 1.6 T-GDi Plug-in Hybrid 4WD

  • Volkswagen ID.4 204 pk 1st Max

  • Seat Tarraco 2.0 TSI DSG-7 4Drive Xcellence