Revolutie!
Er zijn merken die kiezen voor de veilige weg van evolutie. Denk aan de Volkswagen Golf. Al is geen één deel plaatwerk uitwisselbaar tussen de oude en de nieuwe, de auto blijft herkenbaar als een Golf. Bij Toyota pakt men dit anders aan. Tot 2007 was het de Corolla die al sinds jaar en dag voor verkopen zorgde. Toch kozen de Japanners er voor om deze succesvolle naam in dat jaar te vervangen door Auris, maar daarbij het uiterlijk en interieur niet té extreem te evolueren. Nu is er de splinternieuwe Auris, waarbij de naam hetzelfde is gebleven, maar het design compleet verschilt met zijn voorganger. Er is nu sprake van een revolutie in plaats van een evolutie. Gaat deze auto Toyota wederom aan goede verkoopcijfers brengen? We reden de auto alvast rondom Lissabon om dat te bevinden.
Peugeot 308 1.6 e-HDi Active
Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle
Honda Insight 1.3 i-VTEC Executive
Mazda 3 SkyActiv-G 120 GT-M
Audi A3 Sportback 1.6 TDI Attraction
Ford Focus 1.6 TDCi ECOnetic
Renault Mégane Energy 130 TCe S&S GT-Line
BMW 1 Serie 116i Urban Line
Seat Toledo 1.6 TDI Businessline High
Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport