De Eifel
Naar Keulen dus, maar dan wel even via dat hele bekende circuit in de Eifel. Niet om de RS500 met heldenmoed en doodsverachting over die Nordschleife te jagen, maar omdat de bergwegen daaromheen zo heerlijk zijn. Op de Autobahn bewees de RS500 al heel erg graag hard te willen gaan en konden ook wij de verleiding niet weerstaan om in de derde, vierde en vijfde versnelling tot in het rode door te trekken. De magische '250' staat dan uiteraard zomaar op de klok en hoe irrelevant het voor de RS500 ook mag zijn: de motor is zo sterk en zo soepel, dat hij er al vanaf "net niet meer stationair" met enorm veel power verschrikkelijk hard aan trekt om vervolgens iets voor de 2500 toeren in kracht te exploderen. Dat wordt vanzelfsprekend door een hemels vijfcilindergeluid met rallyaspiraties én de bij gas los zo stoer klinkende 'uitlaatploffen' bijgestaan.
2022 - Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale
2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business
2018 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost 182 ST-Line
2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS
2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium
2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium
2013 - Ford Focus Electric Titanium
2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium
2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3
2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost