Infiniti G37S

- 12 juni 2009

Exclusief

Terug naar de hamvraag: moet BMW zich zorgen maken? Nou, de Infiniti G37 rijdt in ieder geval bijna net zo goed. Vooral op het gebied van sportiviteit komt hij erg dicht in de buurt van zijn Duitse opponent. Nu heeft dat natuurlijk ook te maken met de uitvoering waarmee we hebben gereden, een vierwielaangedreven G37 zónder sportonderstel en mét automaat zal een heel ander rijkarakter hebben, dat meer op comfort is gericht. De grootste troef van deze Infiniti is echter zijn exclusiviteit. Het is een auto die je niet op elke straathoek vindt en daarmee is hij ideaal voor wie zich wil onderscheiden van de grote grijze massa.


Fotografie: Harold de Smet

  • Exclusiviteit
  • Wegligging
  • Design
  • Gewicht
  • Verbruik
320 pk
360 Nm
249 km/h
5,8 s
9,9 (10.5) l/100km
249 g/km
G
22%
€ 54.950
€ 66.010
€ 1.210 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Volvo S60 D5 Summum

  • Audi A4 2.0 TDI Pro Line

  • Mitsubishi Lancer Evolution MR TC-SST

  • BMW 3 Serie 330d BluePerformance

  • Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo

  • Mercedes-Benz C-Klasse C 200 CDI Avantgarde

  • Cadillac BLS 1.9D Elegance

  • Mercedes-Benz C-klasse C350 Avantgarde

  • Lexus IS 250 Business Luxury

  • BMW 3 Serie 320d EDE High Executive

  • Volkswagen Passat CC 1.8 TSI

  • 2012 - Infiniti G37x 3.7 VVEL S

  • 2010 - Infiniti G37 Cabrio GT Premium

  • 2009 - Infiniti G37S Coupé