Strak
Het interieur van de G37 ademt een strakke, zakelijke, bijna Duitse sfeer uit. Wat betreft materiaalgebruik heeft de Nissan-dochter het goed voor elkaar, ook de afwerking is heel netjes. Bijzonder sfeervol is de blauwe verlichting van de tellers, die overigens uitstekend afleesbaar zijn. De middenconsole ziet er bijzonder uit, vooral door de verzonken 'multimedia unit'. Vlak voor het scherm bevindt zich een paneeltje, met in het midden een zogenoemde Infiniti Controller - een centrale bedieningsknop - en daaromheen enkele sneltoetsen. Het bedieningsgemak daarvan is niet ideaal, dat is bij de concurrentie beter voor elkaar.
Hoewel de G37 met zijn lengte van 4,77 meter beduidend langer is dan een BMW 3 Serie of Mercedes-Benz C-Klasse, is de binnenruimte niet significant groter. Achterin kunnen twee volwassenen comfortabel zitten. Twee, want middenin zit een bult voor de cardanas, zoals iedere achterwielaangedreven auto dat heeft. De bagageruimte is met een inhoud van 450 liter niet opmerkelijk. Wel opmerkelijk is de standaarduitrusting, vooral die van de door ons gereden S-uitvoering. De hoogtepunten: veertienvoudig (!) verstelbare stoelen, meesturende xenon-verlichting, twee-zone airconditioning en parkeersensoren voor- en achter.
Volvo S60 D5 Summum
Audi A4 2.0 TDI Pro Line
Mitsubishi Lancer Evolution MR TC-SST
BMW 3 Serie 330d BluePerformance
Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo
Mercedes-Benz C-Klasse C 200 CDI Avantgarde
Cadillac BLS 1.9D Elegance
Mercedes-Benz C-klasse C350 Avantgarde
Lexus IS 250 Business Luxury
BMW 3 Serie 320d EDE High Executive
Volkswagen Passat CC 1.8 TSI