Ford Kuga 2.5 Plug-In Hybride ST Line X

- 8 april 2020

Een fijn totaalpakket

Ford heeft met de nieuwe Kuga een aantrekkelijke opvolger van het vorige model neergezet. Hij is een stukje ruimer en praktischer geworden, maar tegelijkertijd oogt de SUV van buiten veel dynamischer en gestroomlijnder dan het geval was. Ook het interieur is behoorlijk opgefrist en beschikt over veel nieuwe digitale functionaliteiten. Tegelijkertijd is het nog steeds niet het toppunt van verfijning. Dit geldt wel voor de aandrijflijn, die nagenoeg onmerkbaar schakelt tussen de verbrandings- en elektromotor en in stilte zijn werk doet. Bovendien kan er een substantieel deel van de rit elektrisch gereden worden en draagt de elektrische aandrijflijn ook wanneer de batterij niet is opgeladen bij aan een zuiniger praktijkverbruik. De Kuga Plug-In Hybrid is met name gericht op comfort en efficiency en biedt op die manier een fijn totaalpakket. Wij hebben zo'n vermoeden dat deze variant geknipt is voor de Nederlandse markt.

  • Aantrekkelijk design
  • Samenwerking benzine/elektrisch
  • Comfortabel en stil
  • Geen spetterende prestaties
  • Minder communicatief rijgedrag
  • Interieur kan verfijnder
225 pk
200 Nm
200 km/h
9,2 s
4,6 (1.4) l/100km
26 g/km
A
22%
€ 33.325
€ 49.940
€ 916 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium

  • Volkswagen ID.4 204 pk 1st Max

  • Seat Ateca 1.5 TSI DSG-7 Xperience Business Intense

  • Aiways U5 63 kWh Showroom

  • Volkswagen Tiguan 1.5 TSI DSG-7 R-Line Business+

  • Jeep Compass 4xe 240 Plug-in Hybrid S

  • Peugeot 3008 SUV Hybrid Blue Lease GT Pack

  • Mercedes-Benz GLB 200 7G-DCT Advantage

  • Peugeot 3008 HYbrid4 GT

  • Skoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline Business

  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD

  • 2017 - Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line

  • 2013 - Ford Kuga 1.6 Ecoboost Titanium

  • 2013 - Ford Kuga 2.0 TDCi 163pk Powershift Titanium

  • 2009 - Ford Kuga 2.5T Titanium

  • 2008 - Ford Kuga 2.0 TDCi Titanium