Fijn maar klein
Ook aan de binnenkant oogt de kleine Japanner prima. Het dashboard ziet er echt goed uit voor een compacte auto. Mooie strakke vormen zonder veel opsmuk tekenen het interieur, zonder dat het een saai geheel wordt. Met her en der een zilverkleurig accent krijgt het toch een eigen gezicht. De materiaalkeuze en afwerking zijn dik voor elkaar. Wel had de schaalverdeling van de snelheidsmeter wat handiger gemogen. De lineaire verdeling en het grote bereik komen de afleesbaarheid niet ten goede. Dit had mooi opgelost kunnen worden met verschillende stapgroottes bij lage en hoge snelheden. De sportiviteit knalt je binnenin niet zo hard tegemoet als van buiten, maar de sportieve stoelen maken daarin veel goed. Met flinke opstaande randen, gebruik van verschillende stofstructuren en een rood stiksel - dat we overigens ook op het met leer omklede stuurwiel en op de pookhoes terugvinden - heeft Suzuki er wat knaps van gemaakt. Ze zitten gelukkig zoals ze eruit zien: heerlijk. Het enige nadeel is dat de lendensteunen niet verstelbaar zijn, waardoor je postuur binnen bepaalde standaardmaten moet vallen om prettig te kunnen zitten. Helaas zit je achterin minder vorstelijk. De beenruimte is zelfs voor een compacte auto minimaal en waar je dan verwacht dat dit een grote, praktische kofferruimte oplevert, word je ook teleurgesteld. Een standaard boodschappenkrat past er maar net in en kan er door de hellende achterbank alleen maar met een kantelende beweging in gezet worden.