Jaguar XJ 5.0 Portfolio LWB

Reageren

Het e-mailadres zal niet worden getoond op de site.

Reacties

Nils
·
19 juli 2010 om 13:23
"Vast staat dat deze XJ zich duidelijk weet te onderscheiden van andere topklasse limousines, die vaak zweveriger en logger aanvoelen door hun comfortabelere setting."

Geldt dat ook in vergelijking met de BMW 7 ?

Lijkt me een interessant vergelijk.
Mika
·
27 mei 2013 om 20:32
Dat het oude design uitgekauwd was is een kwestie van smaak. Een echte XJ liefhebber waar ik mijzelf ook onder reken zag liever een revitalisatie van het model zoals het moet zijn. We balen een beetje van de looks wat betreft de nieuwe XJ. Daarbij is het rijgedrag van een sloep niet aan te merken bij Jaguar, dit is onzin. Een Jaguar XJ rijd altijd soepel en ongeƫvenaard. Daar is ook het punt, een Jag moet er goed uit zien, lekker zitten en ongeƫvenaard rijden. Daar kan geen "Duitse gadget" tegenop, en hoe belangrijk zijn elektrisch bedienbare gordijntjes nou echt? De individueel verstelbare stoelen zijn een optie, net als rijgedrag dat niet is bij Duitse auto's.
385 pk
515 Nm
250 km/h
5,7 s
14,7 (11.4) l/100km
264 g/km
G
22%
€ 101.080
€ 163.880
€ 3.004 / maand
€ 265 - € 303 / kwartaal
  • Audi A8 4.2 TDI Pro Line +

  • Lexus LS 600hL President Line

  • Mercedes-Benz S-Klasse S400 Hybrid Lang

  • Porsche Panamera S Hybrid 3.0 V6

  • Lexus LS 600h L President

  • BMW ActiveHybrid 7 Lang

  • Volkswagen Phaeton V8 Highline Lang

  • BMW 7 Serie 740i High Executive

  • Audi S8 4.0 TFSI quattro Pro Line +

  • Audi A8 Hybrid Pro Line +

  • 2014 - Jaguar XJ 3.0 Supercharged AWD Portfolio LWB