Reageren
Reacties
Nils
· 19 juli 2010 om 13:23
"Vast staat dat deze XJ zich duidelijk weet te onderscheiden van andere topklasse limousines, die vaak zweveriger en logger aanvoelen door hun comfortabelere setting."
Geldt dat ook in vergelijking met de BMW 7 ?
Lijkt me een interessant vergelijk.
Geldt dat ook in vergelijking met de BMW 7 ?
Lijkt me een interessant vergelijk.
Mika
· 27 mei 2013 om 20:32
Dat het oude design uitgekauwd was is een kwestie van smaak. Een echte XJ liefhebber waar ik mijzelf ook onder reken zag liever een revitalisatie van het model zoals het moet zijn. We balen een beetje van de looks wat betreft de nieuwe XJ. Daarbij is het rijgedrag van een sloep niet aan te merken bij Jaguar, dit is onzin. Een Jaguar XJ rijd altijd soepel en ongeƫvenaard. Daar is ook het punt, een Jag moet er goed uit zien, lekker zitten en ongeƫvenaard rijden. Daar kan geen "Duitse gadget" tegenop, en hoe belangrijk zijn elektrisch bedienbare gordijntjes nou echt? De individueel verstelbare stoelen zijn een optie, net als rijgedrag dat niet is bij Duitse auto's.
Audi A8 4.2 TDI Pro Line +
Lexus LS 600hL President Line
Mercedes-Benz S-Klasse S400 Hybrid Lang
Porsche Panamera S Hybrid 3.0 V6
Lexus LS 600h L President
BMW ActiveHybrid 7 Lang
Volkswagen Phaeton V8 Highline Lang
BMW 7 Serie 740i High Executive
Audi S8 4.0 TFSI quattro Pro Line +
Audi A8 Hybrid Pro Line +