Jaguar XF 3.0 Diesel S Portfolio

Harold Rolloos - 3 november 2009

Klassestrijd

De Jaguar XF is echt een auto waar je liever plaatsneemt achter het stuur dan achterin. De Jag rijdt echt heerlijk en is een prettige reisgezel tijdens het maken van urenlange ritten. De 3.0 Diesel S draagt natuurlijk fors bij aan het reisgenot. Het is fijn om golven van koppel tot je beschikking te hebben tijdens welke omstandigheden dan ook. Daarnaast is het verbruik voor zo'n krachtpatser alleszins beschaafd te noemen. Ook in de XF is het genieten met de prima afwerking en het mooie materiaal. Achterin is het lastig instappen en de beenruimte valt er tegen. Daarnaast is deze Jaguar fors geprijsd, zeker als je met de pen door de optielijst heengaat en leuke extra’s gaat aanvinken. Maar, deze XF heeft het helemaal in zich om op te boksen tegen de Duitse gevestigde orde in deze klasse.

  • Briljante en krachtige diesel
  • Fijne rijeigenschappen
  • Beschaafd verbruik
  • Ruimte achterin
  • Opgesloten gevoel voorin
  • Aan de prijs
275 pk
600 Nm
250 km/h
6,4 s
7,5 (6.8) l/100km
179 g/km
G
22%
€ 68.480
€ 95.170
€ 1.745 / maand
€ 494 - € 532 / kwartaal
  • BMW 5 Serie 525i High Executive

  • Mercedes-Benz E-Klasse E300 BlueTEC Avantgarde

  • Lexus GS 450h F Sport Line

  • Audi A6 3.0 TFSI quattro Pro Line

  • Mercedes-Benz CLS 280 Prestige Plus

  • Audi A7 Sportback 3.0 TDI quattro Pro Line +

  • Mercedes-Benz 500E

  • Honda Legend 3.5 V6

  • Audi A6 Hybrid 2.0 TFSI Pro Line Plus

  • 2016 - Jaguar XF 2.0d R-Sport

  • 2013 - Jaguar XF Sportbrake 2.2D S Sport Business Edition

  • 2012 - Jaguar XFR 5.0 V8 Supercharged

  • 2011 - Jaguar XF 2.2D

  • 2008 - Jaguar XF 2.7D Premium Luxury