Volkswagen ID.Buzz 77 KwH 204 pk L1H1

- 13 augustus 2023

Flinke bedragen

Het rijden met de ID.Buzz Cargo is dus heel prettig en de grote batterij met krachtige lader maken de auto enorm bruikbaar voor bijna iedere klus. De auto is bovendien uit te rusten met de nieuwste veiligheidssystemen, zoals adaptieve cruise control die zelf in kan halen en de matrix koplampen die rijden met grootlicht mogelijk maken, zonder dat je andere weggebruikers verblindt. Dat de auto in de basis zijn techniek deelt met personenauto's, maakt dat de ID.Buzz wel op een relatief duur platform is gezet en van een grote batterij is voorzien. De aanschafprijs ex. BTW bedraagt minimaal 46.200 euro en dat is ruim twee keer zo duur als een Caddy Maxi die op het gebied van belading en trekkracht de ID.Buzz voorbijstreeft.

Ook ten opzichte van veel elektrische bestelauto's is de ID.Buzz een stuk duurder en kan hij minder meetillen. Maar als er één bus is die medewerkers kan overtuigen dat elektrisch rijden leuker en comfortabeler is dan de dieselbus, dan is het deze ID.Buzz Cargo. En daarmee is hij zijn aanschafprijs dubbel en dwars waard.

  • Overtuigende elektrotechniek
  • Zeer fijne rijeigenschappen
  • Uitgebreide veiligheidssystemen
  • Flink aan de prijs
  • Beperkt laadvermogen en trekkracht
204 pk
310 Nm
145 km/h
7,0 s
0,0 (0) l/100km
0 g/km
A
22%
€ 46.200
€ 57.080
€ 1.046 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Ford e-Transit Custom en Transit Custom PHEV

  • Ford Transit Custom 2.0 EcoBlue 170 Automaat L2H1 Limited

  • Mercedes-Benz eSprinter 81 kWh L2H2 Select

  • Fiat e-Scudo 75 kWh 136 L2H1