Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground

- 12 februari 2022

Nog steeds relevant

Met een aantal subtiele aanpassingen weet Mazda de CX-5 genoeg bij te punten voor de volgende levensfase. Aan het exterieurdesign zal het niet liggen, dat is tijdloos en nog steeds indrukwekkend. Door met nieuwe uitrustingen en een iets frivoler interieur te komen, weet Mazda de aandacht gevestigd te houden op de cross-over. Het ontbreken van geëlektrificeerde aandrijflijnen kan het model wel parten spelen in de toekomst, waar uitstoot en verbruik een alsmaar zwaardere consequentie voor de verkoopprijs betekenen. Maar de CX-5 staat ook als Newground zelfverzekerd als altijd te wachten om aan de slag te gaan.

  • Tijdsloos ontwerp pakt nog steeds in
  • Soepel en strak rijgedrag
  • Leuke toevoegingen in uitrusting
  • Wordt snel duur door automaat en/of 4WD
  • Niet geëlektrificeerd
165 pk
213 Nm
201 km/h
10,5 s
7,5 (6.8) l/100km
153 g/km
D
22%
€ 36.490
€ 41.690
€ 764 / maand
€ 201 - € 229 / kwartaal
  • smart hashtag 3 66 kWh Brabus

  • Zeekr X Long Range RWD

  • BYD Atto 3 Design

  • Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Executive

  • Renault Austral e-Tech 200 Techno Esprit Alpine

  • Nissan Qashqai e-Power Tekna Plus

  • Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid ë-EAT8 Business Plus

  • Kia Sportage 1.6 T-GDI Hybrid GT-Plusline

  • Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid R.S.-Line

  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium

  • 2023 - Mazda CX-5 e-Skyactiv G 194 AWD Takumi

  • 2021 - Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 6AT Signature

  • 2017 - Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT

  • 2015 - Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 TS

  • 2012 - Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G TS+ Lease Pack

  • 2011 - Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 HP AWD GT-M