Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground

- 12 februari 2022

Nog steeds relevant

Met een aantal subtiele aanpassingen weet Mazda de CX-5 genoeg bij te punten voor de volgende levensfase. Aan het exterieurdesign zal het niet liggen, dat is tijdloos en nog steeds indrukwekkend. Door met nieuwe uitrustingen en een iets frivoler interieur te komen, weet Mazda de aandacht gevestigd te houden op de cross-over. Het ontbreken van geƫlektrificeerde aandrijflijnen kan het model wel parten spelen in de toekomst, waar uitstoot en verbruik een alsmaar zwaardere consequentie voor de verkoopprijs betekenen. Maar de CX-5 staat ook als Newground zelfverzekerd als altijd te wachten om aan de slag te gaan.

  • Tijdsloos ontwerp pakt nog steeds in
  • Soepel en strak rijgedrag
  • Leuke toevoegingen in uitrusting
  • Wordt snel duur door automaat en/of 4WD
  • Niet geĆ«lektrificeerd
165 pk
213 Nm
201 km/h
10,5 s
7,5 (6.8) l/100km
153 g/km
D
22%
€ 36.490
€ 41.690
€ 764 / maand
€ 201 - € 229 / kwartaal
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI Hybrid GT-Plusline

  • Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid R.S.-Line

  • Nissan Qashqai 1.3 Xtronic 12V MildHybrid Tekna+

  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium

  • Seat Ateca 1.5 TSI DSG-7 Xperience Business Intense

  • Aiways U5 63 kWh Showroom

  • Volkswagen Tiguan 1.5 TSI DSG-7 R-Line Business+

  • Jeep Compass 4xe 240 Plug-in Hybrid S

  • Peugeot 3008 SUV Hybrid Blue Lease GT Pack

  • 2021 - Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 6AT Signature

  • 2017 - Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT

  • 2015 - Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 TS

  • 2012 - Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G TS+ Lease Pack

  • 2011 - Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 HP AWD GT-M