Toyota Camry 2.5 Hybrid Business Plus

- 27 juli 2020

Japans-Amerikaanse combi

Aan het uiterlijk van de auto kan het niet liggen. Hoewel smaak uiteraard een persoonlijk kwestie is kunnen we niet zeggen dat er een hele gekke auto voor onze neus staat. Hij is groot, doet solide aan en door de grote grille aan de voorzijde is de auto imposant. De langgerekte vorm doet vermoeden dat zowel de personen op de voorstoelen als de personen op de achterbank riant kunnen zitten en er nog voldoende ruimte is voor bagage in de kofferbak. Met een lengte van 4885 mm is de auto langer dan een Seat Tarraco, Ford Edge of Mercedes-Benz C-klasse Estate. Voordat je overgaat tot een aankoop dus eerst maar eens uitzoeken of dit slagschip wel op je oprit past. De achterzijde van de Camry doet door zijn grote achterlampen Amerikaans aan en persoonlijk vinden we deze kant minder geslaagd dan de voorzijde. De Camry deelt zijn platform met de Lexus ES en Toyota RAV4; een prima basis waar we eerder over te spreken waren.

218 pk
221 Nm
180 km/h
8,3 s
5,1 (4.5) l/100km
125 g/km
B
22%
€ 40.195
€ 46.540
€ 853 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Tesla Model 3 Long Range All-Wheel Drive

  • Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 6AT Signature

  • Ford Mondeo sedan 2.0 EcoBoost Vignale

  • Renault Talisman 1.5 DCi Intense

  • Kia Optima 1.7 CRDi DynamicLine

  • Infiniti Q50 2.0T Performance

  • Mercedes-Benz C-Klasse C180 Avantgarde

  • Lexus IS300h F Sport Line