Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD

- 30 mei 2019

Transformatie

Wereldwijd is de Toyota RAV4 de best verkopende SUV. Een belangrijke reden om heel goed na te denken hoe Toyota invulling wil geven aan een nieuwe generatie van het model. Daarbij houden we in ons achterhoofd dat Akio Toyoda, de grote baas van Toyota, de uitspraak deed dat er geen saaie auto's meer ontworpen gaan worden. Dit wordt serieus opgepakt, zo zien we; modellen als de CH-R en nieuwe Corolla zijn allerminst saaie auto's. De nieuwe RAV4 moet aan een groot aantal criteria voldoen om de huidige en bestaande klanten te overtuigen. En Toyota zou Toyota niet zijn als er geen hybride aandrijfsysteem te vinden is op de auto. De verwachtingen zijn hooggespannen; we maken kennis met de nieuwe RAV4.

218 pk
221 Nm
180 km/h
8,4 s
5,5 (4.7) l/100km
105 g/km
A
22%
€ 34.995
€ 47.795
€ 876 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 6AT Signature

  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium

  • Volkswagen ID.4 204 pk 1st Max

  • Seat Ateca 1.5 TSI DSG-7 Xperience Business Intense

  • Aiways U5 63 kWh Showroom

  • Volkswagen Tiguan 1.5 TSI DSG-7 R-Line Business+

  • Jeep Compass 4xe 240 Plug-in Hybrid S

  • Peugeot 3008 SUV Hybrid Blue Lease GT Pack

  • Mercedes-Benz GLB 200 7G-DCT Advantage

  • Ford Kuga 2.5 Plug-In Hybride ST Line X

  • 2016 - Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive

  • 2013 - Toyota RAV4 2.0 D-4D-F 2WD Dynamic

  • 2010 - Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT Executive Business

  • 2006 - Toyota RAV4 2.0 VVT-i Linea Sol