Geluisterd naar de markt
Steeds meer consumenten kiezen voor een compacte cross-over of SUV, getuige het succes van auto's als de Qashqai en de kleinere Captur. Deze auto's combineren een wat hogere zit en dito uitzicht met rijeigenschappen die niet of nauwelijks onder doen voor de 'normale' hatchbacks. Met deze feiten in het achterhoofd is de Compass ontwikkeld. Zoals al eerder gezegd is de auto meer een echte SUV dan de rest van de concurrenten en dat merk je tijdens het rijden. Het comfortniveau is hoog en door de prettig hoge zit heb je perfect zicht op de weg. De besturing is voor de gemiddelde Nederlandse consument direct genoeg, al zou het gevoel wel wat beter kunnen.

Dacia Duster Hybrid 140 Journey

Renault Symbioz e-Tech full hybrid iconic

BYD Atto 3 Design

Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground

Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid R.S.-Line

Nissan Qashqai 1.3 Xtronic 12V MildHybrid Tekna+

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium

Seat Ateca 1.5 TSI DSG-7 Xperience Business Intense

Aiways U5 63 kWh Showroom

Mazda CX-30 SkyActiv-X 180 2WD Luxury

Renault Kadjar 1.3 TCe 140 GPF Intens

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T Instyle





