Prima voor elkaar
Waar het exterieur stoer en luxe aandoet, is het interieur vooral netjes. Het ontwerp is gericht op gebruiksvriendelijkheid, overzichtelijkheid en maximaal gebruik maken van de beschikbare ruimte. Heel spannend is het niet, maar de ergonomie is prima in orde. Het centrale scherm zit op een fijne hoogte en de bediening van de knoppen op zowel het dashboard als het stuur gaat bijna op de tast. Het multimediasysteem voldoet daarbij - mede dankzij zijn forse formaat - zonder een nieuwe maatstaf te zetten. Ook zit je ruim en zijn de gebruikte materialen prima in orde. Prettig is ook het dikke, met leer bekleedde stuurwiel. Cijfers voor de inhoud van de bagageruimte ontbreken nog, maar zo op het oog is het ook daar goed voor elkaar.
Dacia Duster Hybrid 140 Journey
Renault Symbioz e-Tech full hybrid iconic
BYD Atto 3 Design
Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground
Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid R.S.-Line
Nissan Qashqai 1.3 Xtronic 12V MildHybrid Tekna+
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Premium
Seat Ateca 1.5 TSI DSG-7 Xperience Business Intense
Aiways U5 63 kWh Showroom
Mazda CX-30 SkyActiv-X 180 2WD Luxury
Renault Kadjar 1.3 TCe 140 GPF Intens
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T Instyle