Shuffle
Van binnen zijn de wijzigingen groter. Meest in het oog springend zijn de andere positie van het navigatiesysteem en het ontbreken van een grote hendel voor de handrem. Het laat zich raden dat de laatste vervangen is door een elektronisch bediende versie. Dat is voor het eerst in de geschiedenis van Mazda. Het zorgt er echter wel direct voor dat er behoorlijk ruimte ontstaat in de middentunnel, die van zichzelf al iets breder is gemaakt. Met name de bediening van het MZD mediasysteem ligt nu erg prettig onder de hand. De nieuwe opzet biedt tevens wat grotere en praktischere opbergvakken.
In de middenconsole is er flink geschoven met de onderdelen. Het navigatiescherm is nu meer bovenop het dashboard neergezet, met het idee dat je blik minder van de weg afgewend hoeft te worden. Daarbij is het dashboard wat lager geworden en dat zorgt voor een opgeruimd zicht. De ventilatieroosters en de bediening van de climate control zijn herkenbaar van zijn voorganger, maar toch net iets anders gepositioneerd. Op de 6 is nu ook head-up display verkrijgbaar, waarmee het idee van de ogen op weg gericht houden nog meer versterkt wordt.
2019 - Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 6AT Signature
2013 - Mazda 6 2.0 SkyActiv-G GT-M
2013 - Mazda 6 SportBreak SkyActiv-D 2.2 150pk TS+ Lease Pack
2010 - Mazda 6 SportBreak 2.2 CiTD Mid Power
2009 - Mazda 6 2.0 S-VT TS
2008 - Mazda 6 SportBreak 2.0 CiTD Business
2006 - Mazda 6 MPS
2006 - Mazda 6 SportBreak 2.0 CiTD DPF Touring