Eco-modus
Ga je de instructies van de schakelindicator wel volgen, dan zal je bij normaal rijgedrag haast niet boven de 2.000 toeren per minuut uitkomen, wat direct een heel ander gevoel met zich meebrengt. In dat toerengebied lijkt de auto juist kracht te ontberen en komen geluiden en met name trillingen sterker naar voren. De resonanties zijn dan hinderlijk voelbaar in zowel pedalen als stuur. In het geval van een ingeschakelde eco-modus is het zelfs zo erg dat je het gevoel hebt dat de motor haast af moet gaan slaan, al moet wel gezegd worden dat dat uiteindelijk niet gebeurt. Maar laten we eerlijk zijn, iedereen die het oude rijden gewend is, heeft gevoelsmatig vaak al iets tegen de schakeladviezen, maar 50 rijden in zijn vijf met een tweecilinder is het wel het summum van tegen je gevoel in. De auto lijkt tegen te sputteren op alle fronten, al blijft de beweging gewoon constant. Mocht je echter weer willen accelereren en daar niet een eeuwigheid voor willen uittrekken, dan zorgt twee verzetten terugschakelen ervoor dat je vlotjes weer kan versnellen.