Reageren
Reacties
Maar, heeft deze vernieuwde BM echt een start-stop systeem? Ik dacht dat we daarvoor op de BM II moeten wachten, die dan ook BlueTDI techniek heeft.
Persoonlijk moet ik alvast stellen dat het verbruik op de boordcomputer aan geen kanten klopt.
Als ik ga tanken en ik reken het zelf uit verbruik ik bijna een halve liter meer.
Om nog niet te spreken over het rijgeluid. Ze zouden beter gehoorbescherming meeleveren met deze wagen.
Op een betonweg is het geluid ondraaglijk.
Een DB meter gaat niety onder 93 DB en toont Pieken van 98db. M.a.w. schadelijk voor het gehoor.
Dit is volgens mij een rechtstreeks gevolg van de velaagde vering en de hardere bandenspanning (2.5bar).
Misschien kunnen ze bij VW 4 bar op de banden steken dan zal hij nog zuiniger zijn, en valt er helemaal niet meer mee te rijden.
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.2 JTS Sport
Volvo V50 DRIVe 1.6D Start and Stop Momentum Edition II
Toyota Avensis Wagon 2.0 CVT Executive Business
Volvo V50 2.0D Momentum
Renault Laguna Estate 2.0 Turbo GT
Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium
Subaru Legacy Touring Wagon 2.0D Luxury AWD
Peugeot 407 SW 2.0 16V HDiF XS Navteq
Citroën C5 Tourer 2.0i Dynamique
2020 - Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Elegance Business R
2016 - Volkswagen Passat Variant GTE 1.4 TSI PHEV Highline
2015 - Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Comfortline
2012 - Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TSI
2011 - Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Comfortline
2007 - Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI BlueMotion Business
2006 - Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline