Opel Insignia 2.0 Turbo Cosmo

- 11 maart 2009

Waardevolle aanvulling

Met de Insignia heeft Opel een grote stap voorwaarts gemaakt. Zijn fraaie ontwerp, vooruitstrevende technieken en brede motorenaanbod zorgen ongetwijfeld voor de interesse van de zakelijke rijder. Die moet dan wel voor lief nemen dat de hoofdruimte op de achterbank niet overhoudt en dat deze auto, wanneer hij tenminste is voorzien van de 2.0 Turbo motor, regelmatig een bezoekje aan het tankstation moet brengen. Voor veel mensen zal dat laatste echter geen probleem zijn: de meeste kopers en leaserijders zullen waarschijnlijk kiezen voor een meer bescheiden benzinemotor of een zuinige diesel. In ieder geval is de Insignia een waardevolle aanvulling op de bestaande modellen in de zakelijke middenklasse.

  • Vooruitstrevende opties
  • Goede afwerking
  • Fraai ontwerp
  • Hoofdruimte achterin
  • Niet bepaald zuinig
220 pk
350 Nm
240 km/h
7,8 s
9,6 (9.6) l/100km
225 g/km
G
22%
€ 26.995
€ 50.035
€ 917 / maand
€ 222 - € 254 / kwartaal
  • Jaguar X-Type 2.2D

  • Volkswagen Passat CC 1.8 TSI

  • Audi A4 2.0 TDIe Limousine

  • Mazda 6 MPS

  • Volvo 850 T-5R

  • Lexus IS 250 Business Luxury

  • Skoda Superb 2.0 TDI Elegance

  • Volvo S60 2.4D Edition

  • Mercedes-Benz C-Klasse C200 CDI BlueEFFICIENCY

  • Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack

  • 2017 - Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Business Executive

  • 2014 - Opel Insignia 2.0 SIDI 4x4 Cosmo OPC Line

  • 2014 - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

  • 2010 - Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo

  • 2009 - Opel Insignia 2.0 CDTI EcoFLEX Business

  • 2009 - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive