Toyota RAV4 2.0 VVT-i Linea Sol

- 22 januari 2006

Slot

De auto is van oorsprong een terreinauto en dat is nog te merken aan zijn uiterlijk en stugge vering. Ook het stuurgedrag zal hierbij goed in te passen zijn, maar wat je toch haast het meest nodig hebt, ontbeert hij: trekkracht. Ik hoop ook echt voor Toyota dat er nog sterkere benzinemotoren geleverd gaan worden in Europa, zoals dat in Amerika al het geval is.
Toyota wil de auto in de markt zetten als een zakelijke en daar slagen ze wel in. De auto is van vele gemakken voorzien, is praktisch en oogt zowel van binnen als buiten goed. De zakelijke rijder zal er over het algemeen niet het terrein mee ingaan, maar toch is ook op de gewone weg dat beetje extra kracht nooit weg. Vandaar: kies de diesel of wacht eventueel op een sterkere benzine en de zakelijke rijder heeft een leuk alternatief voor de gangbare modellen.

  • Praktische opbergruimte
  • Stoer uiterlijk
  • Communicatie met de auto
  • Toegang kofferruimte
  • Krasgevoelige achterbumper
  • Trekkracht
152 pk
194 Nm
185 km/h
10,6 s
onb (8.6) l/100km
202 g/km
G
22%
€ 28.885
€ 35.195
€ 645 / maand
€ 180 - € 205 / kwartaal
  • Jeep Compass 2.0 CRD Sport

  • Kia Sportage 2.7 V6 4WD X-ception

  • Nissan Qashqai+2 2.0 dCi All Mode Optima

  • Suzuki Grand Vitara 2.4 Exclusive

  • Hyundai Tucson 2.0i CVVT StyleVersion 4WD

  • 2019 - Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD

  • 2016 - Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive

  • 2013 - Toyota RAV4 2.0 D-4D-F 2WD Dynamic

  • 2010 - Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT Executive Business