Renault Master Blue dCi 150 Advance DC L3H2

- 7 juni 2024

Lekker laden

Voor meer comfortverhogende zaken ben je aangewezen op duurdere uitrustingen, de Extra staat voorlopig bovenaan de ladder en biedt onder meer een navigatiesysteem met Google updates en verkeersinfo. Ook de draadloze oplader en de mooiere stoelbekleding zijn onderdeel van deze uitvoering. De digitale binnenspiegel maakt het af, want hierdoor kun je goed in de gaten blijven wat er achter je gebeurt. Het beeld is goed helder en maakt het inschatten van situaties veel beter mogelijk. Jammer dat het beeld van de aanwezige achteruitrijcamera niet net zo duidelijk is, er zijn genoeg concurrenten die een veel betere resolutie bieden.

Hoewel je bij een dubbelcabine natuurlijk flink inlevert op laadruimte, is het effect van de 10 cm langere laadruimte goed merkbaar. Je schuift met gemak een Europallet naar binnen, of je kiest voor een kasteninrichting waar alle ruimte voor is. Flink beladen is geen probleem, want de Master heeft een nuttig laadvermogen tot wel 1.625 kg. En met een flinke aanhangwagen weet de Master ook wel raad, want met de dieselversie kan tot 3.500 kg geremd getrokken worden.
Ga je flink laden, dan kun je optioneel luchtvering op de achteras bestellen voor 2.500 euro.

150 pk
360 Nm
170 km/h
14,1 s
onb (7.5) l/100km
175 g/km
A
22%
€ 39.700
€ 41.300
€ 757 / maand
€ - € / kwartaal
  • Ford e-Transit Custom en Transit Custom PHEV

  • Ford Transit Custom 2.0 EcoBlue 170 Automaat L2H1 Limited

  • Fiat e-Scudo 75 kWh 136 L2H1

  • 2019 - Renault Master Z.E. 33 kWh L3H2