Terug aan de top
De Opel Astra heeft een metamorfose ondergaan. Een transformatie naar een flitsende, frisse en moderne verschijning met de nieuwste techniek aan boord. Daarmee is de Astra in één klap weer de auto waar de gemiddelde Nederlander als een blok voor valt. Dat maakt de keuze in het C-segment weer een stuk moeilijker, want de concurrentie blijft ijzersterk. Iedere fabrikant kiest een duidelijke en uitgesproken designtaal en dus zal de keuze steeds afhankelijker worden van de designwensen van de gebruiker.
Wij zien genoeg (zelf)vertrouwen voor de Astra. We voorzien de aankomende jaren een terugkeer van de auto in de top drie van het C-segment. Missie geslaagd!
- Modern en fris
- Fijne stoelen
- Meer ruimte voor bagage
- Beperkte USB aansluitingen voor passagiers
- Dun stuur
Cupra Born 58 kWh Performance One 150 kW
Renault Megane E-Tech EV60 Iconic
Volkswagen ID.3 204 pk 1st Plus
Mercedes-Benz A-klasse 250 e Business Solution AMG Limited
Seat Leon 1.5 eTSI FR
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style
Audi A3 Sportback 35 TFSI S Edition
Hyundai i30 Fastback N 2.0 T-GDI N2
BMW 1 Serie 118i Luxury Line
Nissan Leaf e+ 62 kWh Tekna
2016 - Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo Business+
2016 - Opel Astra 1.6 CDTi Innovation
2013 - Opel Astra Sedan 1.4 Turbo Cosmo
2012 - Opel Astra GTC OPC
2012 - Opel Astra GTC 1.4 Turbo Sport
2011 - Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Sport
2010 - Opel Astra 1.7 CDTI Cosmo
2008 - Opel Astra GTC OPC Nürburgring Edition
2006 - Opel Astra 1.4 Edition
2006 - Opel Astra TwinTop 1.8 Cosmo