Diep in de buidel
De geringe naamsbekendheid en de hoge vanafprijs maken dat de Tivoli voor een moeilijke opdracht staat. De auto is leverbaar vanaf 19.950 euro, uitgevoerd als Base met de handgeschakelde benzinemotor. Wil je zaken als cruise control en bluetooth aan boord? Dan zit je minimaal aan de Crystal vast (21.950 euro). De Quartz voegt daar lichtmetalen wielen, een multimediascherm en licht- en regensensoren aan toe en kost minstens 24.950 euro. De gereden Sapphire staat vanaf 26.950 euro in de boeken, maar is dan ook helemaal compleet. Je kunt dan enkel nog voor een elektrisch schuifdak of een trekhaak opteren. Actieve rijhulpsystemen zijn helemaal niet leverbaar op de SsangYong. Een zestraps automaat kost mede door de hogere BPM minimaal 2.000 euro meer, terwijl de 105 pk dieselmotor handgeschakeld en met 2WD altijd 1.000 euro meer kost. Wil je 4WD? Dan ben je gebonden aan de dieselmotor en een handgeschakelde transmissie. (Vanaf 26.950 euro als Crystal). Elke olieverstokende Tivoli mag 1.500 kilo trekken.
Mazda CX-3 SKYACTIV-G 6-MT Luxury
MG ZS EV Luxury
Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC GPF Initiale Paris
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life
Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense
Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Limited
Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100
Ford EcoSport 1.0 EcoBoost ST-Line
Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 pk DynamicLine
Citroën C3 Aircross Puretech 110 EAT6 Shine