Subaru Forester 2.0D Comfort

- 26 augustus 2015

Zo lekker gewoon gebleven

Onderscheidend, dat is wat je wil zijn als automerk. De één doet dat met een spankelend design, de ander met vooruitstrevende techniek. Subaru houdt het simpel en blijft geloven in hun eigen merkwaarden. Bijna alle modellen zijn standaard voorzien van vierwielaandrijving en onder de motorkap liggen enkel boxermotoren - behalve bij de Trezia dan. Het vasthouden aan dit type motor heeft hen een tijd lang op achterstand gezet in een markt waarin dieselgestookte machines populair zijn. Enkele jaren geleden kwam hier verandering in door de introductie van de enige dieselboxer die in een auto te verkrijgen is. Nu is hij ook te koppelen aan een CVT en ligt hij onder andere in de Forester. Met deze auto gingen we een week op pad én van de paden.

148 pk
350 Nm
188 km/h
9,9 s
6,4 (6.1) l/100km
158 g/km
G
22%
€ 34.995
€ 46.791
€ 858 / maand
€ 426 - € 458 / kwartaal
  • Peugeot e-3008 73 kWh 210 Allure

  • Kia Niro EV 64 kWh ExecutiveLine

  • Nissan Ariya 63 kWh 2WD Evolve

  • Kia EV6 77.4 kWh RWD Plus

  • Aiways U5 63 kWh Premium

  • MG EHS 1.5 TGDI Luxury

  • Volkswagen ID.4 204 pk 1st Max

  • Citroën C5 Aircross Puretech 180 S&S Shine

  • Nissan X-Trail DIG-T 163 Tekna

  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 2WD Premium

  • Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+

  • 2013 - Subaru Forester 2.0i Lineartronic Executive AWD

  • 2008 - Subaru Forester 2.0D Executive