Reageren
Reacties
Carl
· 14 juni 2010 om 23:28
Onder de 4 liter uitkomen is idd een hele opgave, en de fabrieksopgave ga je gemiddeld niet halen idd. Maar hij is iig wel iets zuiniger dan z'n voorganger. Ik vond de motor wel een heel stuk gecultiveerder vergeleken met de 1.4 tdi BM, die was echt een klein tractortje.
smurfmotion
· 20 juni 2010 om 22:12
Deze polo is juist een stille auto. Het motorgeluid is een typische 3 cylinder roffel,bij optrekken aanwezig maar daarna ver op de achtergrond. Ik zou eerder klagen over het windgeruis.Verbruik woonwerkverkeer: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/402075.html Door bewust te rijden 110-120 op snelweg. Bij 90 lukt 3.3l op 100 km wel op de snelweg.
Dave
· 21 juli 2010 om 10:45
Volgens mij klopt de prijs van het geteste model niet. Comforftline is 17.290 + metallic lak (435,-) + 4 deuren (450,-) + getinte ruiten vanaf B-stijl (275,-) + executive plus pakket (1.195,-) > totaalprijs van: 19.645,-
Of heb ik iets gemist?
Of heb ik iets gemist?
Tony Merkelbach
· 25 augustus 2010 om 12:59
Ik heb mijn Audi A6 All Road ingeruild voor een Polo Bleumotion en een FOX. De Polo wordt komende maand afgeleverd en de FOX medio Oktober.
Ik heb in de Polo proef gereden, in totaal 150 km, w.o. woonwerk verkeer. Het geluid viel zeker mee, de snelheid mag ik niet vergelijken, maar zeker acceptabel, het enige voor mij is de zitting een stukje krapper dan ik gewend ben, maar ook mijn lengte speelt mee 1.84. Maar ik ga er toch op vooruit, kosten wegenbelasting en verbruik
Ik heb in de Polo proef gereden, in totaal 150 km, w.o. woonwerk verkeer. Het geluid viel zeker mee, de snelheid mag ik niet vergelijken, maar zeker acceptabel, het enige voor mij is de zitting een stukje krapper dan ik gewend ben, maar ook mijn lengte speelt mee 1.84. Maar ik ga er toch op vooruit, kosten wegenbelasting en verbruik
jan bonthuis
· 7 september 2010 om 21:27
in Duitsland wordt de polo bleumotion de grote verbruiksleugen genoemd, de praktijk leert dat een gemiddeld verbruik van 1:20 realistischer is dan de genoemde 1:30. Dit cijfer komt van een verouderde test uit 1972 waar de auto onder de meest ideale omstandigheden op de rollenbank wordt gezet op de cruise/control en 90 km per uur, ja dan haalt de rollater van mijn oma nog de 1 op 100.
Het wordt tijd dat verkoper de echte cijfers bekend maken en stoppen ons te belazeren. mijn ervaring, rustig rijden erop letten kom ik op 1:20 gemiddeld, overigens een fijne auto.
Het wordt tijd dat verkoper de echte cijfers bekend maken en stoppen ons te belazeren. mijn ervaring, rustig rijden erop letten kom ik op 1:20 gemiddeld, overigens een fijne auto.
cees
· 20 september 2010 om 11:59
beste mensen,polo 1,2 tdi bm. verbruikt,500 km in de stad 1:21,stad rijksweg stad snelheid 110 km pu 1:24, banden 0,2 bar harder gezet,dit is gemiddeld verbruik,bij constante snelheid wordt het als volgd.bij 100 km pu 1:30/33. bij 80km pu,1:35/38en bij 50 km pu in 4e versnelling 1:38/40 de wegen zijn namelijk niet overal gelijk. nog iets hij staat op een onderstel van een golf,en lage rolweerstand banden heel belangrijk. dit is mijn ervaring met de comfortline,en als je wilt scheuren moet je een gti kopen.als je in de juiste versnelling zit,op je gehoor gaat deze vlot mee.
coen
· 7 november 2010 om 08:58
proefgereden 350 km zowel op binnen- als snelweg.
met een gediciplineerde rechter voet en vooruitziende blik is makkelijk 1:24 te halen. met m'n vorige 1.4 tdi (geen bm) over 52000 km 1:22.3 gereden wat ik al prima vond. ik heb er één besteld, nu maar wachten tot de aflevering.
met een gediciplineerde rechter voet en vooruitziende blik is makkelijk 1:24 te halen. met m'n vorige 1.4 tdi (geen bm) over 52000 km 1:22.3 gereden wat ik al prima vond. ik heb er één besteld, nu maar wachten tot de aflevering.
jan
· 12 maart 2012 om 23:14
Ik haal met mijn polo bleu motion na 3000 km over alle ritten een verbruik van 3.8l/100km dus ik snap niet hoe jullie dat niet kunnen...
Milton
· 10 juni 2014 om 11:03
In mei 2011 heb ik een vw polo bleumotion gekocht. De auto is altijd onderhouden door de dealer A point in Amsterdam Zuidoost. Ongeveer twee maanden na verloop van de garantie bleek de krukas sensor defect te zijn. Deze moest vervangen worden en de kosten bedroegen € 5 @ € 600. Ik heb bezwaar hiertegen gemaakt zonder resultaat. Zijn er ook andere polo rijders, die ook problemen met de krukas sensor hebben ervaren. Graag reactie en hoe het is opgelost.
Bij voorbaat dank. Milton
Bij voorbaat dank. Milton
SylviadeW
· 9 februari 2023 om 18:49
Sjoemeldiesels bij Volkswagen.
SylviadeW
· 9 februari 2023 om 18:49
Sjoemeldiesels bij Volkswagen.
2018 - Volkswagen Polo 1.0 TSI Beats
2014 - Volkswagen Polo BlueMotion 1.4 TDI
2013 - Volkswagen Polo BlueGT 1.4 TSI Executive Plus
2011 - Volkswagen Polo GTI 1.4 TSI DSG
2010 - Volkswagen CrossPolo 1.2 TSI DSG
2009 - Volkswagen Polo 1.4 Comfortline
2007 - Volkswagen Polo 1.4 TDI BlueMotion
2006 - Volkswagen Polo 1.4 Trendline