Honda Civic 2.0i-VTEC Type R

Dennis van 't Kruis - 26 oktober 2007

Niet rijden maar voelen

Het Nederlandse verkeer is ernstig verkouden. De symptomen zijn stilstaan in de file, voor de brug en bij het verkeerslicht. Betalen voor bezit, gebruik en parkeren. Beducht zijn voor flitsers, lasers en trajectcontroles. Mislukte maatregelen van Maij-Weggen, Jorritsma en de rest. Concentreren, spiegels controleren en anticiperen op motoren, brommers en fietsers. Je zou bijna denken dat autorijden niet leuk meer is, gelukkig is er een groot verschil tussen autorijden en verkeersdeelnemen. Er is dus een behandeling mogelijk, dus daarom op doktersadvies: Neem een auto zoals de Civic Type R en bel me over een week.

201 pk
193 Nm
235 km/h
6,6 s
12,0 (9.1) l/100km
215 g/km
G
22%
€ 19.660
€ 39.141
€ 718 / maand
€ 137 - € 156 / kwartaal
  • Mazda 3 MPS 2.3 DISI

  • Volvo C30 T5 R-Design

  • Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI

  • Renault Mégane RS

  • Opel Astra GTC OPC Nürburgring Edition

  • Audi A3 1.4 TFSi Attraction Pro Line

  • BMW 1 Serie 118i High Executive

  • Renault Mégane Coupé 1.9 dCi 130 FAP Dynamique

  • Volkswagen Golf 1.4 16V TSI GT 170 pk

  • Ford Focus ST

  • Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG Highline

  • Volkswagen Scirocco R

  • 2017 - Honda Civic 1.0 i-VTEC Premium

  • 2015 - Honda Civic Type R GT

  • 2014 - Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle

  • 2012 - Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle

  • 2012 - Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport

  • 2006 - Honda Civic 1.3i-DSI I-VTEC Hybrid

  • 2006 - Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive