Lastig in te schalen
Vergeleken met een Captur en een 2008 is de T-Roc een stuk groter. De uit de kluiten gewassen auto lijkt daardoor lastig in te schalen binnen een klasse. Vergeleken met de Tiguan valt het verschil in grootte eigenlijk pas vanaf de a-stijl op. De neus van de T-Roc is behoorlijk hoog en kenmerkend vormgegeven. Wij rijden de auto als Sport en daarmee profiteer je van R-Line aankleding van de buitenzijde. Het maakt de auto een stuk dikker en dat is eigenlijk wel een vereiste om de auto zelfverzekerd voor de dag te laten komen. Bestel je de T-Roc in standaarduitvoering, dan staat er een behoorlijk timide auto voor je neus. De dagrijverlichting moet het dan hebben van twee horizontale balkjes, in tegenstelling tot de kenmerkende vierkante units van de duurdere uitvoeringen. Ook de chromen sierlijsten, dakrails en grote 18 inch wielen van de testauto dragen bij aan de stoere uitstraling. Daarnaast helpt het dat de lakkleur van het dak contrasterend zwart gespoten is. De T-Roc blijft - meer dan de meeste andere Volkswagens - smaakgevoelig, maar komt daardoor ook veel origineler over.
Jeep Avenger 4xe The North Face Edition
Lexus LBX 1.5 HEV Cool
Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra
Seres 3
Mazda CX-30 Skyactiv-X 186 6AT Luxury
Jeep Renegade 4xe 240 Plug-in Hybrid S
Peugeot e-2008 GT Premiere
Kia XCeed 1.6 T-GDi DynamicPlusLine
Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 EAT8 GT
Mazda CX-3 SKYACTIV-D 6AT GT-M