Alles heeft z'n prijs
Bij Renault waren ze vijf jaar geleden vol vertrouwen over de nieuwste generatie Clio. Met zijn sprankelend ontwerp, sterke motoren en goede rijeigenschappen moest de auto de concurrentie te lijf gaan. En dat is gelukt. Nog steeds is de auto onderscheidend en doet het merk er goed aan hem slechts op details aan te pakken. Hoewel de auto er nu weer fris en fruitig uitziet, is het belangrijkste nieuws onder de motorkap te vinden. Dat de TCe 120 nu ook met een handbak te bestellen is, is een geschenk uit de hemel. 90 pk blijkt al ruim voldoende voor de Clio, maar de 30 paarden extra maken hem nog aantrekkelijker. Voor luxe en kracht moet je wel diep in de buidel tasten. Met een totaalbedrag van ruim 24 mille is de geteste auto niet goedkoop. Het is een flink bedrag voor een B-segmenter, maar dan heb je ook alles wat je in een auto zoekt: een lekkere motor, fijne rijeigenschappen, veel luxe en omdat het oog ook wat wil: een fraaie verpakking.
- Nog steeds een onderscheidend ontwerp
- Speels interieurontwerp
- Fijne aandrijflijn
- Materiaalgebruik in het interieur
- Niet bepaald een koopje
- Ruimte op de achterbank houdt niet over

Citroën ë-C3 44 kWh Max

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 PK Business Edition

Hyundai i20 1.0 T-GDi 48V Premium
.jpg)
Toyota Yaris 1.5 Hybrid Dynamic

Honda Jazz 1.5 i-MMD Hybrid Executive

Opel Corsa 1.2 Turbo 100 pk GS Line

Mazda 2 1.5 Skyactiv-G 90 Luxury

Peugeot 208 1.2 PureTech 100 6MT GT Line

Nissan Micra 1.0 Tekna 100 pk

2019 - Renault Clio TCe 100 R.S. Line

2014 - Renault Clio RS Turbo 200 EDC

2013 - Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique Eco2

2013 - Renault Clio TCe 90 Expression

2009 - Renault Clio RS 2.0 16V

2008 - Renault Clio Estate 100 TCE Dynamique

2006 - Renault Clio 1.5 dCi 85 Dynamique

2006 - Renault Clio 1.5 dCi 105 Dynamique Luxe

2006 - Renault Clio V6

2006 - Renault Clio 1.4 16v Dynamique Luxe


