Hyundai IONIQ 1.6 HEV First Edition

- 8 december 2016

Aantrekkelijk aanbod

De Zuidelijke Koreanen hebben enige tijd op zich laten wachten; de hybride techniek is ondertussen niet nieuw meer binnen de auto-industrie. Van deze tijd hebben ze handig gebruik gemaakt om de markt goed in ogenschouw te nemen. Het uitgedachte design is stukken minder excentriek dan de ontwerpen uit buurland Japan en wordt daarmee sneller geaccepteerd door de Europese consument. Wat betreft de rijeigenschappen is het prima op orde en met een praktijkverbruik van 1 liter benzine op 25,4 kilometer vertaalt het totaalpakket zich direct in zuinig rijden. Met de instapprijs van 21 mille erbij opgeteld, wordt dit een wel heel erg aantrekkelijk aanbod waarbij je veel auto krijgt voor weinig geld.

  • Zeer aantrekkelijke prijs
  • Zuinig rijden
  • Eenvoudig bedienbaar
  • Batterijpakket klein
  • Beperkte ruimte achterin
  • Geen bijtellingsvoordelen meer in 2017
141 pk
147 Nm
185 km/h
10,8 s
4,0 (3.4) l/100km
79 g/km
A
22%
€ 21.995
€ 27.995
€ 513 / maand
€ 180 - € 205 / kwartaal
  • Mazda 3 e-Skyactiv G 2.0 150 Sportive

  • Seat Leon 1.5 eTSI FR

  • Skoda Scala 1.5 TSI Sport Business

  • Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business

  • Kia Ceed 1.4 T-GDI ExecutiveLine

  • Honda Civic 1.0 i-VTEC Premium

  • Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120 Business

  • Volkswagen Golf BlueMotion 1.0 TSI DSG Comfortline

  • Audi A3 Sportback 1.6 TDI Attraction

  • 2021 - Hyundai IONIQ 5 225 kW AWD Project 45