Reageren
Reacties
Luc Martens
· 14 maart 2015 om 22:11
Vandaag gereden in de 1.6 Blue HDI, en heb een heel andere mening over de v-bak. Overbrengingen zijn top! Maakt maximaal gebruik van de soeplesse van de motor. Vanaf 3e versnelling lekker lang waardoor de motor in 6e versnelling met 120 kmh nog geen 2000 toeren maakt. Op cruisesnelheid in gebied maximum koppel, zo hoort dat! Mijn huidige 5008 met THP maakt er bijna 3000 met 120! 6 versnellingen liggen zo dicht bij elkaar dat je gemakkelijk versnellingen kan overslaan. Bij een vrachtauto noodzakelijk, maar nutteloos bij een personenauto!

Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive

Honda Civic 1.6 i-DTEC Lifestyle

Honda Insight 1.3 i-VTEC Executive

Mazda 3 SkyActiv-G 120 GT-M

Audi A3 Sportback 1.6 TDI Attraction

Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line

Renault Mégane Energy 130 TCe S&S GT-Line

Seat Toledo 1.6 TDI Businessline High

BMW 1 Serie 116i Urban Line

Hyundai IONIQ 1.6 HEV First Edition

2021 - Peugeot 308 SW HYbrid 225 e-EAT8 GT Pack Business

2018 - Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT8 Allure

2017 - Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 S&S GT Line

2016 - Peugeot 308 GT 2.0 BlueHDi 180

2015 - Peugeot 308 GTi 1.6 e-THP 270

2014 - Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI Blue Lease Executive

2013 - Peugeot 308 1.6 THP 125 Première

2011 - Peugeot 308 1.6 eHDi Active

2010 - Peugeot 308 GTI

2009 - Peugeot 308 CC 1.6 THP Féline

