Comfortabel zitten
Lange ritten worden pas echt comfortabel als de zetels hier ook voor gemaakt zijn. Op dit punt onderscheidt de kleine Koreaan zich van vele concurrenten: de stoelen zitten als gegoten en ook na lange ritten op de snelweg kom je weer fit en zonder pijn uit de auto. Bij de vijfdeurs is het uiteraard eenvoudig om de achterbank te bereiken, waar dat in de driedeurs behoorlijk wat moeite kost. Waarom enkel de bijrijderstoel de functie heeft om de achterbank te kunnen bereiken is een raadsel, maar zeker niet altijd even praktisch. Als de logica hiervan is dat als er rechts gereden wordt, ook aan de rechterzijde van de weg geparkeerd wordt en de passagiers dus aan de trottoirzijde instappen is dit correct, maar in veel gevallen wordt er anders geparkeerd en loop je dus tegen deze, op z'n zachtst gezegd, bijzondere logica aan. Aflegruimte is er voldoende in de vorm van een dashboardkastje, een ruim vak voor de versnellingspook, vakken in de deuren en een lade onder de bijrijderstoel. Geheel achterin is de ruimte hetzelfde als in de vijfdeurs. Hoewel de inhoud van 200 liter ruim voldoende lijkt, is deze door de onregelmatig gevormde zijden niet geheel te gebruiken voor de wekelijkse boodschappen of andersoortige bagage. Als meer ruimte vereist is kan de achterbank in ongelijke delen worden neergelaten.