Reageren
Reacties
griemink
· 19 februari 2009 om 16:14
Plussen en minnen na een jaar dieselen met de Legacy.
Na tig jaar zweeds te hebben gereden van een 142/ 900 tot de laatste 940 en de nw 9.3 in een andere wereld gestapt die Japans heet. Het Japanse en 4wd had ik al mee mogen maken van Daihatsu en een maandag produktie Frontera. Subaru, wat een merk en weinig dealers die iets goeds/ slechts kunnen vertellen behalve dat er nooit aan gesleuteld wordt. en dit klopt het is gewoon een heerlijke eerlijke auto die je niet in de steek laat, zeker met haar 4wd in een vieze slippartij. Smaken verschillen over de buitenkant, ok maar binnen in vind je een paar fijne stoelen met verwarming die je op de hete stand een Sauna gevoel geeft. De motorverwarming is na 20 km nog aan het warm worden, dat moeten ze toch nog gaan afkijken bij de zweden. Het bekledingmateriaal binnen kant portieren is goedkoop en bij even niet opletten met je laptop zit er een deuk of een gat in de deurbekleding. Met 4 a 5 man en een beetje bagage voel en hoor je de banden tegen het scherm aankomen plus de trekhaak over de verkeerdrempel. Dit is een dikke MIN. Dikke plus; motorvermogen tot dik 230km op de teller, remmen, sturen, inparkeren allemaal goed!
Wordt het weer een Subaru? Dat antwoord komt bij de 300.000 km of meer!
Na tig jaar zweeds te hebben gereden van een 142/ 900 tot de laatste 940 en de nw 9.3 in een andere wereld gestapt die Japans heet. Het Japanse en 4wd had ik al mee mogen maken van Daihatsu en een maandag produktie Frontera. Subaru, wat een merk en weinig dealers die iets goeds/ slechts kunnen vertellen behalve dat er nooit aan gesleuteld wordt. en dit klopt het is gewoon een heerlijke eerlijke auto die je niet in de steek laat, zeker met haar 4wd in een vieze slippartij. Smaken verschillen over de buitenkant, ok maar binnen in vind je een paar fijne stoelen met verwarming die je op de hete stand een Sauna gevoel geeft. De motorverwarming is na 20 km nog aan het warm worden, dat moeten ze toch nog gaan afkijken bij de zweden. Het bekledingmateriaal binnen kant portieren is goedkoop en bij even niet opletten met je laptop zit er een deuk of een gat in de deurbekleding. Met 4 a 5 man en een beetje bagage voel en hoor je de banden tegen het scherm aankomen plus de trekhaak over de verkeerdrempel. Dit is een dikke MIN. Dikke plus; motorvermogen tot dik 230km op de teller, remmen, sturen, inparkeren allemaal goed!
Wordt het weer een Subaru? Dat antwoord komt bij de 300.000 km of meer!
Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale
Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium
Peugeot 407 SW 2.0 16V HDiF XS Navteq
Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI BlueMotion Business
Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia
Volvo V50 DRIVe 1.6D Start and Stop Momentum Edition II
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16v Distinctive
Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI
Volvo V50 2.0D Momentum
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive