Fiat Panda 1.0 Hybrid Launch Edition

- 21 december 2020

Lekker veel ruimte

Ook in de vernieuwde Panda zit je op de bok, één van de redenen dat de Panda zo'n vaste schare fans heeft. Hoewel het stuur niet naar je toe te halen is, vind je als bestuurder een prima plek in de stadsauto. De pook is lekker hoog geplaatst, zodat je deze gemakkelijk kunt bedienen. Ook het zitmeubilair weet onze voorkeur weg te dragen. De bestuurdersstoel is voldoende te verstellen en beide voorstoelen weten een prima zit te bieden.

Je moet er van houden dat je wat hoger zit, maar het geeft in ieder geval een ruimtelijk gevoel dat zelfs langere inzittenden voorin een goede hoofdruimte overhouden. Steeds zeldzamer in het A-segment, maar de Panda weet in totaal nog steeds vijf zitplaatsen te bieden. De middelste plaats op de achterbank is wellicht voor een kleiner kind, maar twee volwassenen kunnen prima achterin plaatsnemen. Bovendien weet de Panda een prima bruikbare bagageruimte te bieden. Ga nu niet direct een bouwmarkt leeg kopen, maar een aantal boodschappenkratten kun je prima in de kofferbak kwijt.

70 pk
92 Nm
155 km/h
14,7 s
5,5 (4) l/100km
89 g/km
A
22%
€ 14.590
€ 16.790
€ 308 / maand
€ 94 - € 106 / kwartaal
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-CITE

  • Kia Picanto 1.2 CVVT GT-Line

  • Volkswagen Up! 1.0 TSI Beats

  • Suzuki Ignis 1.2 Stijl

  • Opel Karl 1.0 ecoFLEX Edition

  • Citroën C1 e-VTi 68 Airscape Feel Edition

  • Peugeot 108 1.0 e-VTi Allure TOP!

  • 2013 - Fiat Panda CNG TwinAir Turbo 80 CNG Lounge

  • 2012 - Fiat Panda Twinair 85 Lounge

  • 2007 - Fiat Panda 100HP