Overtuigen door te luisteren
Managementgoeroes roepen het al jaren: luister naar de wensen van je klanten en je zult succes oogsten. Voor Kia lijkt deze formule daadwerkelijk op te gaan. Met de klanttevredenheid zit het snor en ook het aantal registraties is stijgende. Het favoriete model van de clientèle is de Sportage. Wereldwijd zijn al 3,3 miljoen exemplaren over de toonbank gegaan. Met een aansprekend design, hoger kwaliteitsniveau en verbeterde rijbeleving moet de vierde generatie Sportage nog meer autokopers overtuigen. In het mooie Catalonië konden we tijdens een eerste kennismaking ervaren of Kia goed naar onze wensen heeft geluisterd.
Renault Symbioz e-Tech full hybrid iconic
Nissan Qashqai e-POWER N-Design
smart hashtag 3 66 kWh Brabus
Zeekr X Long Range RWD
BYD Atto 3 Design
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Executive
Renault Austral e-Tech 200 Techno Esprit Alpine
Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid Veloce
Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid ë-EAT8 Business Plus
Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground