Toppositie
De bestuurder zit heerlijk ingesloten tussen de brede middentunnel met comfortabele armsteun en de deur waar ook een prettige steun op zit. Met de elektrisch verstelbare stoelen en stuur is de optimale positie goed te vinden. Lange mensen kunnen zelfs extra ondersteuning in de knieholte instellen. De eerdergenoemde massage kan op heel diverse manieren voor extra ontspanning zorgen. Zelfs wanneer je even moet reiken naar het touchscreen is er gedacht aan de ergonomie, want de brede pook dient als handige polsrust. Al deze luxe geldt ook voor de bijrijderspositie, al moet die wel uitkijken voor het dashboardkastje - eigenlijk dashboardlade - die zich met een druk op de knop opent, maar soms nogal voortvarend te werk gaat tegen de knieƫn van de bijrijder.
Achterin is alles individueel verstelbaar. Ieder zet zijn stoel op de voor hem gewenste positie en dat biedt mooie mogelijkheden voor de derde zitrij. Zoals gebruikelijk is de ruimte daar altijd wat minder, maar als de kleuter middenin wat overbodige beenruimte inlevert, kan ook een groter kind helemaal achterin goed zitten. De grote achterklep wordt elektrisch voor je geopend en gesloten en op eenzelfde manier zijn alle vijf stoelen elektrisch neer te klappen. Er ontstaat dan een gigantische laadvloer, die mooi dicht ligt, zonder naden tussen de stoelen. Met alle zeven zitposities in gebruik valt de bagageruimte wat tegen; temeer omdat er geen ruimte is onder de stoelen of het korte stukje vloer daarachter.