Hyundai i30 Fastback N“Sportieve alleskunner”Energielabel G | 22% bijtelling
Ken jij de performance labels van de volgende automerken: Mercedes-Benz, BMW, Audi, Opel, Alfa Romeo, Honda, Peugeot? De gemiddelde autoliefhebber kan het zo uit zijn mouw schudden.
Hyundai i30 Wagon“Hét alternatief ”Energielabel B | 22% bijtelling
De Hyundai i30-familie is helemaal compleet. Van een doorsnee hatchback en fastback tot een sportieve versie 'N'. Wij maken kennis met het ruimtewonder van het stel. De Wagon moet dé pakezel bij uitstek worden. Bij Hyundai blazen ze hoog van te toren.
Hyundai i30“Europese inhaalslag”Energielabel B | 22% bijtelling
Waar het Hyundai - mede door de opkomst van compacte SUV's - een aantal jaren geleden voor de wind ging in Nederland, heeft het merk nu moeite om niet in de marge van verschillende segmenten te belanden.
Hyundai i30 Wagon“Totaalpakket”Energielabel E | 22% bijtelling
Er zijn zo van die auto's die precies doen waarvoor ze gemaakt zijn. Eén van die auto's is de compacte C-segmenter van Hyundai: de i30. De eerste generatie was al redelijk succesvol, maar de komst van zijn opvolger bleek helemaal een schot in de roos.
Hyundai i30“K3”Energielabel C | 22% bijtelling
De driedeurs variant van de i30 completeert het gamma van Hyundai's compacte middenklasser. We hebben goede ervaringen met de Wagon en de vijfdeurs versies van de i30, en de vraag rijst dan ook of de nieuwe driedeurs wezenlijk verschilt van zijn directe bloedverwanten.
Hyundai i30 Wagon“Tweede ronde”Energielabel F | 22% bijtelling
Wedden dat in jouw straat een paar stationwagons staan? Samen met de hatchback is de stationwagon in ons land ongekend populair. Een beetje slimme fabrikant heeft beide carrosserievarianten in zijn portefeuille.
Hyundai i30“Prijspakker wordt winstpakker”Energielabel C | 22% bijtelling
"Vroeger was alles beter...", waarschijnlijk de meest uitgesproken zin door iemand van een oudere generatie dan de jouwe. Was vroeger dan ook echt alles beter, of was het vooral makkelijker? Het was dertig jaar geleden in ieder geval een stuk eenvoudiger om een compacte middenklasser uit te zoeken.
Hyundai i30 CW“Blauwe luchten ”Energielabel D | 22% bijtelling
Onder de naam ‘Blue’, dat verwijst naar schone oceanen en wolkeloze luchten, lanceert Hyundai een reeks milieuvriendelijke modellen. Het concept wordt eerst toegepast op de i30 met 1.4 benzinemotor, later dit jaar volgt de 1.6 en er zal ook een ultrazuinige versie van de 1.6 diesel verschijnen.
Hyundai i30 CW“Progressief succesvol”Energielabel G | 22% bijtelling
Hyundai weet de laatste tijd goed te scoren met haar Genesis en i-modellen. Vooralsnog is de Genesis-familie met name voor de Verenigde Staten bedoeld, in Europa moeten wij het doen met de kleinere i-modellenlijn.
Hyundai i30“Ten aanval”Energielabel G | 22% bijtelling
Het gebeurt heel vaak dat er in een productiemodel weinig terug te vinden is van de conceptauto waarop hij gebaseerd is. Concepts die een super dikke auto beloven om vervolgens als productieauto uit te blinken in saaiheid of volledig verstoken te zijn van de elementen die het concept leuk maakte.