Gulden middenweg
Al dat vermogen is op papier prettig, maar zonder een goed onderstel is dat verloren moeite. In sportwagens is het resultaat vaak een keihard afgestelde vering en demping om zo snel mogelijk een bocht te kunnen ronden. Het comfort lijdt hier behoorlijk onder en dagelijkse inzetbaarheid is nauwelijks mogelijk. Bij McLaren hebben ze een perfecte balans gevonden tussen wegligging en genoeg comfort voor een lange rit. In snel genomen bochten en zoals eerder gezegd, bij een acceleratie vanuit stilstand, is de grip minder dan bij pure sportwagens. Toch is er een perfecte balans gevonden tussen sportiviteit en dagelijkse inzetbaarheid. Zoek je een pure sportwagen die enkel op het circuit de beste prestaties levert, dan kun je de 650S beter aan je voorbij laten gaan. Voor een auto die je voor track days maar ook voor een vakantie naar Italiƫ kunt gebruiken, is de McLaren 650S de perfecte koop. Alles aan de auto werkt daar aan mee. De besturing is direct en met veel gevoel, maar het nooit zo nerveus als de Alfa Romeo 4C. Richels en andere oneffenheden worden doorgegeven in het stuurwiel, maar irritant wordt het nooit.