Isuzu D-Max 2.5 TD Extended Cab 4X4

- 19 september 2012

In de basis al goed

Auto’s als de D-Max zullen vooral worden ingezet als bedrijfswagen voor bijvoorbeeld natuurbeheer, bouwbedrijven en voor het trekken van grote aanhangwagens. Meestal wordt voor gebruik voor deze werkzaamheden gekozen voor de meest basic uitvoering van de auto. Aan de buitenzijde is deze herkenbaar aan de zwarte kunststoffen bumpers, de stalen velgen en de beperkte hoeveelheid verchroomde strips. Ook de achterlichten zijn standaard niet voorzien van led-verlichting. Spendeer je meer geld, dan heb je niet alleen meer keuze in de vorm van de cabine, maar ook in de uitrusting van zowel het binnenste als het buitenste van de D-Max. Prefereer je een zo groot mogelijke laadbak en zijn twee zitplaatsen voldoende, dan is de Single Cab voldoende. Heb je echter ook bagageruimte binnenin nodig – bereikbaar via zogenaamde ‘suicide-doors’ – dan is de Extended Cab de beste keuze. Aan de top van de range staat de vijfzitter - de Double Cab genaamd - die voorzien is van vijf ruimte zitplaatsen, maar met een beperkte laadbak. Voor de laatstgenoemde carrosserievariant geldt echter geen BPM-vrijstelling voor ondernemers, al zal spoedig een versie met een vergrote laadbak leverbaar zijn waardoor dit voordeel wel zal gelden. Voor alle uitvoeringen en carrosserieversies geldt dezelfde stoere en robuuste uitstraling. Zelfs met zwarte bumpers, een witte lak en stalen velgen is de pick-up een prettig ogende verschijning. Uiteraard misstaan de lichtmetalen velgen, de verchroomde sierlijsten en de in de carrosseriekleur gespoten bumpers de auto niet, maar zijn ze ook niet noodzakelijk voor een geslaagd uiterlijk.

163 pk
400 Nm
0 km/h
100,0 s
onb (7.4) l/100km
194 g/km
G
22%
€ 20.568
€ 27.346
€ 501 / maand
€ 528 - € 569 / kwartaal