Pawel Piotrowski - 12 januari 2012
Verkooptalent
Voor een commercieel succesvolle middenklasser zijn in Nederland twee ingrediënten essentieel: een mooi groen energielabel én een lage bijtelling. Het is dan ook niet verrassend dat de Peugeot 508 e-HDi in ons land niet aan te slepen is. Bij ongeveer één op de twee verkochte 508'en ligt een bescheiden 1.6 dieselmotor onder de kap. De vraag die zich opdient is net zo cliché als onvermijdelijk: rijdt dat nog een beetje?

2021 - Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

2020 - Peugeot 508 SW HYbrid 225 e-EAT8 Blue Lease Allure

2018 - Peugeot 508 SW BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure

2018 - Peugeot 508 Berline PureTech 225 S&S EAT8 GT

2015 - Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 GT

2012 - Peugeot 508 SW RXH HYbrid4

2011 - Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure











