Met boombox
Achter het stuur prijkt daarom een eenvoudig dashboard, al kun je de op een boombox gelijkende tellerwinkel bijna niet zo noemen. Het is wel heel doordacht neergezet, met simpele bedieningsknoppen en een goed afleesbaar (en waterdicht) digitaal instrumentarium. Je zet het wagentje met drukknoppen in de versnelling. Met een telefoonhouder kun je de eigen smartphone gebruiken voor navigatie, terwijl de muziek gewoon uit de speaker van de auto knalt. Als bestuurder heb je in de Bento en Duo dezelfde plek, middenin de cabine. Daardoor heb je aan beide zijden nog ruimte om tassen op te bergen. De stoel is in lengterichting te verstellen en dat is bij de Duo geen overbodige luxe. Achter de bestuurdersstoel is namelijk de passagiersplek en om daar op nog een beetje elegante wijze te geraken, kun je de voorstoel opschuiven. Uiteraard moesten we de proef op de som nemen en namen we achterin de Duo plaats. Eigenlijk zit je helemaal niet slecht, het is wel even oppassen geblazen om het hoofd niet aan het buizenframe te stoten. In- en uitstappen gaat het makkelijkste aan de rechterzijde, links belemmert de gordel van de bestuurder het uitstappen. Hier en daar zitten wel scherpe punten en haken, bovendien moet je ervoor waken dat je hand niet klem komt de zitten tussen de omhoog scharnierende deur en de borg waar deze dan invalt. Bij het vervoeren van twee personen is er overigens bijna geen bagageruimte meer, want de benen van de achterpassagier moeten ook ergens blijven.
De Bento heeft eveneens een in lengterichting instelbare bestuurdersstoel, maar biedt slechts plek aan één persoon. Achterop is de transportbox, maar er zit ook een opbergvak achter de bestuurder. Al met al is er zo'n 650 liter laadruimte in de box en 125 liter in de rest van het interieur, let wel op het maximale gewicht van 60 kg dat de box mag dragen. Mobilize geeft aan dat er nog gewerkt wordt aan een soort imperiaal, waarmee ook langere lading makkelijk meegenomen kan worden.