Het dak eraf
Aan de binnenzijde zijn de verschillen tussen de Japanner en de Italiaan stukken minder zichtbaar. Het dashboard met alle knoppen en klokken is identiek. Enkel in de deurpanelen zijn verschillen waarneembaar tussen de modellen. We kunnen zeggen dat het bruine leder de auto een absolute premium uitstraling meegeeft. Hoewel de afwerking niet op alle punten even strak is, wordt dit ruimschoots goedgemaakt door de mooie kleur en de zachtheid van het materiaal. Om plaats te nemen op de stoelen moet een flinke afdaling naar de grond worden gemaakt. Met een lengte van 1.85m is het even passen en meten om een goede positie te vinden. Heb je toevallig iets te lange benen? Dan kan je een ritje in deze Italiaanse schone wel op je buik schrijven. Door de beperkte ruimt onder het stuur is normaal rijden met lange benen niet mogelijk.
Eenmaal achter het stuur zie je boven je hoofd de zwarte kap die in een handomdraai te openen is. Na het lostrekken van een hendel hoef je enkel met je arm een zwaaiende beweging naar achteren te maken om te kunnen genieten van de heldere hemel. Komt er een buitje aan? Geen probleem! Met een zwaaiende beweging naar voren zit het dak zó weer op zijn plek. Lage temperaturen zijn geen reden om de kap gesloten te houden. Door middel van zeer goede stoelverwarming blijft het lichaam goed op temperatuur. Wel kunnen we het dragen van een muts aanraden wanneer het echt kouder gaat worden. Ga je toch nog lijden aan onderkoelingsverschijnselen dan is de temperatuur in de compacte cockpit met gesloten kap gemakkelijk snel op te voeren.