Horlogeband
Het nieuwe multimediascherm is ook terug te vinden in de DS. Het reageert een stuk sneller dan in bijvoorbeeld de Grand C4 Picasso of een 308 en is van een heleboel gemakken voorzien. Digitale radio, duidelijke navigatie en een haarscherpe achteruitrijcamera bieden veel gemak tijdens het rijden. De stoelen zijn hun forse meerprijs (3700 euro) meer dan waard. Ze zien er niet alleen magnifique uit met hun gestanste DS-logo's en ''horlogeband-structuur'', ze zitten ook erg goed. De stoelmassage voegt niet echt iets toe, maar door de uitgebreide verstelling met memoryfunctie kan iedereen de juiste positie vinden, zodat het Comfortpack een aanrader is. Het stuur is vrij groot, ondanks de afgeplatte onderkant, en voorzien van een rits aan knoppen. Achter dat stuur is de ietwat verouderd aandoende klokkenwinkel te vinden: geen high definition multi-color screen met grafische effecten, maar een monotoon schermpje geeft de informatie door. En dat is eigenlijk best fijn, want het overzicht is duidelijk. Aan ruimte voor de bijrijder en chauffeur geen gebrek, maar achterin is het nog wel eens zoeken naar hoofdruimte voor de langere passagiers. Toch kun je met vier personen heel comfortabel reizen en dankzij de schappelijke kofferruimte is er ook voor bagage voldoende plek.