
Lancia Ypsilon“Inzetten op onderscheid”Energielabel A | 22% bijtelling
In Nederland hebben we het lange tijd zonder nieuwe modellen van Lancia moeten stellen. Nadat FCA ervoor koos om vermomde Chryslers als Italianen te verkopen, was het snel gedaan met de geloofwaardigheid van het illustere merk.

Lancia Ypsilon“Aansprekend”Energielabel B | 22% bijtelling
Italiaanse automerken staan bekend om hun aansprekende design. Lancia is daarin misschien wel het meest eigenzinnige van de volumemerken, al is het de vraag of je Lancia zo kan kwalificeren. Na de redelijk succesvolle Lybra zijn de verkopen behoorlijk ingezakt.

Lancia Ypsilon“MoMooi”Energielabel F | 22% bijtelling
Italiƫ staat bekend om zijn gevoel voor smaak. Veel designers hebben er hun wortels liggen, of het nu gaat om mode, huisinrichting of architectuur. Zo is er ook MomoDesign: een ontwerpbureau dat zich met name toelegt op de lifestyle-artikelen voor motorliefhebbers.