Toyota Aygo X“De aanhouder wint?”Energielabel C | 22% bijtelling
Het autolandschap heeft zich nog nooit zo snel en fundamenteel aan moeten passen als in de recentere tijden. Grote uitdagingen in de vorm van onder andere vraag, aanbod, politieke spanningen en tekort aan fossiele brandstoffen zorgen ervoor dat de auto-industrie zich continu en sterk.....
Toyota Aygo“Succesformule”Energielabel A | 22% bijtelling
A-segment stadsautootjes: in ons land zijn ze ongekend populair. Onder andere het trio Citroën C1, Peugeot 108 en Toyota Aygo is vaak te zien op 's lands wegen. De Aygo heeft vorig jaar een update gehad.
Toyota Aygo“Kruisbestuiving”Energielabel B | 22% bijtelling
Er is geen één segment dat de laatste jaren meer in populariteit is gestegen dan het A-segment. Vooral het trio van PSA en Toyota - de C1, 107 en de Aygo - heeft goede zaken gedaan.
Toyota Aygo“Kapers op de kust”Energielabel C | 22% bijtelling
Toen in 2005 de drieling waar de Toyota Aygo een onderdeel van vormt werd geïntroduceerd op de Nederlandse automarkt, was de concurrentie voor deze A-segmenters beperkt.
Toyota AygoEnergielabel D | 22% bijtelling
De jongste, kleinste en guitigste Toyota van dit moment doet het (qua verkopen dan) in Nederland wellicht wat minder dan verwacht. Een correctiefactor in de vorm van een prijsverlaging met €1000,- over de hele linie zou het voorlopig moeten doen.
Toyota AygoEnergielabel D | 22% bijtelling
Men neme 3 automerken: Toyota, Citroën en Peugeot. Voeg daaraan toe de techniek van Daihatsu. Laat dit geheel even sudderen in een autofabriek in Tsjechië. Even roeren en klaar zijn de Toyota Aygo, de Citroën C1 en de Peugeot 107. Drie wagentjes met een vanaf prijs van onder de € 10.000,-.