Skoda Fabia“Goed bewaard geheim”Energielabel C | 22% bijtelling
Het is bijzonder: waar Skoda in Nederland goede verkoopcijfers neerzet in het midden en hogere segment met auto's als de Octavia en Karoq, slagen kleinere modellen van het Tsjechische merk niet zo meer. Tekenend zijn de verkoopcijfers van de Fabia, die de afgelopen jaren achterblijven.
Skoda Fabia“Fabulous”Energielabel C | 22% bijtelling
Auto's die door Skoda gemaakt worden, zijn vrij eenvoudig te typeren: veel ruimte voor een beperkte investering. Dat dit concept aanslaat, blijkt wel uit de groeiende verkopen en het steeds beter wordende imago. B-segmenter Fabia is geen uitzondering op de regel.
Skoda Fabia“Groen is hip”Energielabel G | 22% bijtelling
De sportieve autoliefhebber zit toch wat in het nauw de laatste tijd. Waar je enkele jaren geleden de blits maakte op feestjes en partijen door te vermelden hoeveel pk's jouw auto wel niet heeft, moet je tegenwoordig oppassen dat je het niet aan de stok krijgt met de vrienden van de duurzame wereld.
Skoda Fabia Combi“Goudmijn”Energielabel C | 22% bijtelling
Onderdeel van Volkswagen zijn heeft Škoda bepaald geen windeieren gelegd. Nu is het volgende goudmijntje aanstaande. De Tsjechische autofabrikant lepelde de überzuinige 1.2 TDI in de Fabia Combi, de eerste stationwagon die profiteert van alle belastingvoordelen die ons land rijk is.
Skoda Fabia Combi“Grote kleintjes”Energielabel G | 22% bijtelling
Een verschijnsel dat niemand zal ontgaan, is dat bijna alle auto’s met ieder nieuw model weer wat groeien. Zo zijn er modellen die qua naamvoering al een aantal decennia lopen, maar waarvan de eerste versie kleiner was dan het model dat daar nu officieel een klasse onder zit.
Skoda FabiaEnergielabel G | 22% bijtelling
Škoda is de laatste jaren sterk bezig om hun oude oostblok-imago kwijt te raken. Sterker nog: dat zijn ze al kwijt. Waar je eind vorige eeuw op verjaardagen nog een beetje vreemd werd aangekeken door personen die zich 'autokenner' noemden, kun je je tegenwoordig prima vertonen in je Škoda.