Citroën C5 X“ Déjà vu”Energielabel A | 22% bijtelling
We schrijven het jaar 1955. Tijdens de autosalon van Parijs zijn alle ogen gericht op de spiksplinternieuwe Citroën DS. Veel comfort, de nieuwste innovaties en een modern uiterlijk. De DS wordt een succes, in de eerste week ontvangt Citroën ruim 80.000 orders voor de 'Snoek'.
Citroën C5 Tourer“Gezocht: zuinige pakezel”Energielabel C | 22% bijtelling
Wat heb je nodig voor een golfweekendje in de Duitse Eifel? Golfspullen natuurlijk, twee mooie golfbanen, een hotel en een ruime en - liefst - zuinige pakezel. De Citroën C5 (en dus ook de Tourer) is gefacelift en kreeg daarnaast de nieuwe 1.
Citroën C5 Tourer“Naam maken”Energielabel G | 22% bijtelling
Veel fabrikanten hebben de laatste tijd de benaming voor hun stationwagon veranderd. Sierlijke en merkeigen namen als Grand Tour en Combi worden zomaar ingeruild voor de algemene benaming Estate. Ook Citroën gooit zijn zeer bekende benaming Break nu na vele jaren overboord.
Citroën C5“Onderscheidend”Energielabel G | 22% bijtelling
Voor de meeste autofabrikanten is hun zakelijke middenklasser het belangrijkste model. Hiermee staat of valt het succes van het merk. Logischerwijs zorgen alle fabrikanten dat ze een auto voor dit segment hebben en sparen ze kosten noch moeite om een goede zakelijke middenklasser.....