Ford Mondeo Wagon Hybrid eCVT ST-Line

- 17 februari 2020

Inleveren aan ruimte

Hoe fijn de passagiers dat achterin ervaren, is voornamelijk afhankelijk van hun beenlengte en de hoeveelheid inlevingsvermogen van de inzittenden voorin. Voor een auto uit het D-segment blinkt de Mondeo nog steeds niet uit op het gebied van achterbankruimte. Enige afstemming met de voorpassagiers is noodzakelijk om een gemiddelde volwassene op comfortabele wijze op de achterbank te vervoeren. Waar de Mondeo Wagon nog minder in uitblinkt dan voorheen - en het was al geen speler in de top drie - is de hoeveelheid bagageruimte die de auto biedt. Door het plaatsen van de hybridetechnologie wordt er nog eens flink ingeleverd aan inhoud. Doordat er een extra drempel in de laadvloer is ontstaan, schuif je minder gemakkelijk zware lading naar binnen. Een voordeeltje is wel dat onder de laadvloer een gemakkelijke organizer is ontstaan. Neemt niet weg dat bijvoorbeeld een Ford Focus Wagon flink meer en praktischer ingerichte ruimte biedt.

187 pk
300 Nm
190 km/h
9,2 s
6,3 (4.5) l/100km
103 g/km
A
22%
€ 35.390
€ 44.525
€ 816 / maand
€ 201 - € 229 / kwartaal
  • Peugeot 508 SW HYbrid 225 e-EAT8 Blue Lease Allure

  • Skoda Superb Combi 1.5 TSI Greentech Sportline Business

  • Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Elegance Business R

  • Renault Talisman Estate Energy dCi 160 EDC Intens

  • Subaru Levorg 1.6 GT-S Premium

  • 2016 - Ford Mondeo sedan 2.0 EcoBoost Vignale

  • 2015 - Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium

  • 2015 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium

  • 2011 - Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium

  • 2010 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium

  • 2008 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack

  • 2007 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia

  • 2006 - Ford Mondeo Wagon 1.8i-16V Platinum