Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia

Dennis van 't Kruis - 21 augustus 2007

En de rest blijft achter

Per klasse zijn er verschillende redenen te bedenken waarom een auto wel of geen succes zal hebben. Een van de belangrijkste in alle lagen van het autoscala is zonder twijfel het imago. Dit bepaalt de plek die een auto uiteindelijk zal bekleden in de verkooplijsten. Alleen al door zijn imago zal een Ford duizend keer vaker worden verkocht dan een Honda. Niet omdat de ene beter is dan de andere of omdat de eerste minder kost dan de tweede. Nee, gewoon omdat de meeste kopers uitgaan van het credo: ‘Resultaten uit het verleden kunnen een garantie zijn voor de toekomst’

140 pk
320 Nm
205 km/h
9,8 s
6,2 (5.9) l/100km
156 g/km
F
22%
€ 26.925
€ 42.790
€ 784 / maand
€ 392 - € 421 / kwartaal
  • Peugeot 407 SW 2.0 16V HDiF XS Navteq

  • Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale

  • Subaru Legacy Touring Wagon 2.0D Luxury AWD

  • Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium

  • Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive

  • Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI BlueMotion Business

  • Volvo V50 DRIVe 1.6D Start and Stop Momentum Edition II

  • Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16v Distinctive

  • BMW 3 Serie Touring 320i Business Line

  • 2016 - Ford Mondeo sedan 2.0 EcoBoost Vignale

  • 2015 - Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium

  • 2015 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium

  • 2011 - Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium

  • 2010 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium

  • 2008 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack

  • 2006 - Ford Mondeo Wagon 1.8i-16V Platinum